första maj

I går var valborg väldigt idyllisk, därför får ni ytterligare en bild på en kör. Roligt att fotografera men hade varit ännu mer roligt att dricka öl i kvällssolen och pussas med Tess.


I dag var det också sol, som det skulle vara roligt att ha pussats och druckit öl i. Men även i dag blev det till att fotografera från morgon till kväll. Egentligen inte så många jobb men på olika tider och platser förstamajdemonstrationer och två fotbollsmatcher.





Både igår och i dag har jag glidit runt i gympastikskor, sjukt skönt för fötterna men inte alltför stiligt kanske.
Apropå komfort så känner jag att det är dags att skaffa någonform av kameraväska. Därför vill jag ha lite tips, ni kan ju mejla eller ringa eller något om ni har lite input. Jag sneglar antingen mot någon smidigare kameraryggsäck men har också tittat på sådana där objektiv"hölster", ser töntiga ut men verkar praktisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0