Läsare

Jag snittar en läsare om dagen. Det beror nog på att jag inte har skrivit så mycket i dagarna. Har inte blivit. Är mycket nu, antingen mycket på jobbet eller fult upp med att vara ledig när jag inte jobbar.
Tess är bäst och har fått ett jobb ( på anstalten i Tidaholm), grattis till henne, nu ska vi bara hitta en lägenhet:)
Den här låten tycker jag är bra: http://www.youtube.com/watch?v=-W3_F5ANsUk&feature=related
Sen var det dethär med bilderna, det är ju lite det bloggen är tänkt att handla om. Har länge tänkt skriva ett blogginlägg om det här med blixtljus, missbrukar ibland hårt blixtjus som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Annars har det blivit mycket sport, läs fotboll, läs låga divisioner och regn. (fast i dag var det boule som stod på min sportagenda och det var roligt)
I dag har det ockå varit mycket tårtbilder, närmare bestämt två olika bilder där tårta skärs upp på två olika delar i tidningen. På det blev det en check-bild, den räknas in till samma kategori tycker jag. Hann också med en arga män-bild och en kassabild.
I dag skrev jag en bildtext - helt själv, snart ska jag recensera en fotobok, ungefär så mycket skriver jag i jobbet nowdays.
I dag har jag sprungit så nu är jag trött och ska sova, vi får se om jag orkar upp några bilder senare. Gjort ett lite roligt rep men det har inte publicerats än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0