Mördarveckan

Sådär, nu har jag äntligen överlevt mördarveckan, sju dagar i sträck på KT. Jag fick en legogubbe i present av Per som belöning. Jag blev glad. Nu ska jag vara ledig i en vecka. Skönt. Men ´här kommer tv¨bilder från helgen, den ena som borde hamnat på ettan och den andra som faktiskt hamnade på ettan.
Den ena föreställer en farfar och ett barnbarn som heter våfflor. Skulle göra ett knäck på våffelstugen och alla horder av våffelsugna besökare som skulle vara där. Tyvärr var de inte där. De enda som var där var de här två grabbarna så det var tur att jag efter lite tjat fick ta bild på dem.


Det här är däremot bilden som hamnade på ettan. Den hade liksom mer nyhetsanknytning. Gustav Deindoff blev årets lysmask och kastar slängkyssar till publiken.

Förövrigt måste jag nog säga att den mest rafflande texten jag skrev handlade om en hjort som fastnat i ett rep på golfbanan.
Förutom att jobba var Tess och jag och kollade på Thåström på lördagskvällen. Såg att den fick fem stjärnor av NA, jag och Tess håller inte riktigt med och ni kan läsa en recension på hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0