Frukost-like a cop

Igår var jag på Transcom, de erbjöd mig jobb. Jag tackade nej och gjorde min intervju istället. De som jobbar där säger att det är "inte världens roligaste jobb". Kommer förhoppningsvis bli lite insändare på det.
Nu sitter jag och taggar upp inför arbetsdagen, misstänker att det kommer bli en hel del jobb, inte mycket ordinariepersonal här i dag.
En sak som är bra med tisdagar är dock att det är frukostdag. Nackdelen med frukostmöte är att det tar tid från själva jobbandet. Ungefär så kanske poliserna i Västerås resonerade när de fick påbackning från chefen. Jag hoppas dock att både jag och poliserna blir mer effektiva under dagen efter frukost. Dessutom pratar vi i bland om riktigt intressanta saker på frukosten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0