Fredag - jag är kär

Nu är det fredag, tyvärr betyder det inte snart helg för min del, ska jobba i helgen. Hemma ligger Tess och är sjuk, synd om henne och känns extra jobbigt att åka iväg på morgonen.
Det blev lite dåligt med bilder i bloggen. Är inte ute och rör på mig så mycket, sitter mest på kontoret och skriver. Vikarierar för kultur-Benny som har semester. För att arbetet ska fortsätta i hans anda har jag på mig en brun kavaj och stationerar mig i hans kontor. Kontoret går här på tidningen under namnet "återvinningscentralen" eller "förrådet". Jag tycker det är väldigt mysigt men jag måste erkänna att jag ännu inte lärt mig hitta i systemet med papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0