Bussiga jobb

De senaste veckorna har jag gjort en hel del bussjobb. Här nedan är en bild på ett gäng killar som åker buss förförsta gången i sina liv. Den är jag mest nöjd med htittils av mina bussbilder.


Sedan har jag gjort två porträtt, ett på en mamma och en dotter som kör buss och ett på en kvinna som pendlar. Här är jag inte särskilt nöjd. Bilderna funkar att ha i tidningen men de kunde lyfts på ett enkelt sätt om jag bara tänkt ett steg längre. Och det är just det  här med tänkandet som jag ibland inte kommer hela vägen med. Hela grejen med att ha fotografer på en tidning är ju att man inte bara ska göra fina kort. Det ska tänkas lite också. Så läxa till mig själv, TA ALLTID grejen ett steg längre! 




I helgen ska jag och Tess en sväng till Örebronx-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0