Springkillen

I dag gick Tess upp tidigt och jag gick upp ganska tidigt. Hon har tenta snart så det var plugg all day för henne. Därför tänkte jag att det var läge att jobba åtminstone en liten stund. Skrev en artikel och cyklade iväg och plåtade en exteriörbild som jag inte alls vet om jag ska använda.
Nu sitter jag och lurar fram ett rubrikförslag till artikeln men det går trögt.
Fast det är nog inte jobbandet som är grejen, utan lite mer att det gick så jävla bra att springa. Sprang både längre och snabbare än jag brukar. Tror det har med det fina vädret att göra men hoppas att träningen börjar ge lite resultat. Siktar på att springa en halvmara nu till våren så måste ju toppa formen lite om det ska bli en okej tid.
Såg förresten att det låg uppe en artikel jag skrev i fredags. Handlar om en man som inte alls tycker att revolution i Syrien är en bra grej. Han oroar sig för att det inte ska bli så fett för en del efter revolutionen och då lever han hellre i diktatur. Klart spännande att höra även om diktatur inte låter så roligt. Känns i alla fall som att man alltid måste vara så försiktig när man skriver sådant här så att det inte blir konstigt efteråt. http://nwt.se/karlskoga-degerfors/article1054161.ece

Nu är Tess och tränar men snart kommer hon hem så då ska vi käka lite. Här är en bild på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0