Sista avsnittet.

Efter att mitt hjärta for till jobbet för en timma sedan tittade jag på Svt-play. Sista avsnittet av den fantastiska serien Any human heart. Otroligt bra serie och väldigt starkt sistaavsnitt. Eftersom serien är baserad på en bok med samma namn blir det till att läsa den.
Apropå läsa och bra så läste jag ett väldigt bra reportage i senaste Ordfront-tidningen. Handlade om Fukushima, väldigt fina bilder av Erik Abel.
Nu ska jag strax fara iväg till Karlskoga och jobba. Men det är bara i dag. Sedan är det en rad andra planer som ligger i startgroparna. Nu närmast ska jag i morgon börja en veckas vikariat på Kumlanytt. Jag ska vara "redaktör" typ, se till att det skrivs nyheter och att praktikanterna har saker att göra. Ska bli väldigt roligt.
För övrigt är det lite otrevligt väder ute, skulle gärna vilja ha lite vår. Här kommer två bilder från ett dimmigt Paris:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0