Nytt försök!

Hej bloggvänner!
I dag gör jag ett nytt försök att börja blogga. Förut har jag alltid tröttnat efter någon vecka. Men efter att ha tjatat lite med fotografen Saxin före lunch bestämde jag mig. I dag ska bli dagen då jag både försöker jobba heltid (nåja, kanske 75procent i alla fall, det är så skönt med sovmorgon) och börjar blogga. Jag ska bli en i "blogg-tjejernas-klubb).
Här är en bild från igår. Artikeln finns att läsa på Kumlanytt.

Men nu ska jag inte blogga mer, måste ju försöka jobba lite också. Ska ringa och boka en intervju sedan är det dax för kaffe.
Tja.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fiin! Gud vilket skönt uttryck!

2012-02-08 @ 21:08:12
URL: http://scuq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0