Måndag

I dag har varit en måndag med lite opepp. Fast egentligen har det varit en bra dag. Var på en springtur, åt lunch med Tess och hade ett möte med Sune om ett eventuellt reportageprojekt.
Har ätit två jättestora jordnötskakor i dag, Tess har bakat, sjukt goda.
Förra veckan träffade jag en stark kvinna:

Som ni ser är bilden lite halvkonstig. Det är för att det är ett urklipp ur en större bild på flera personer. Här kommer den som var tänkt som huvudbild:

Det handlar i alla fall om knark och sånt. Otrevliga grejer. Fick ett mejl från Liselott att texten blev fin, då blev jag väldigt glad. Är alltid nojjigt att man ska göra någon besviken när personen öppnar sig.
Nu ska jag nog diska lite. Tess är på jobbet så det är väldigt tyst i lägenheten. Snart ska jag också åka ut på ett jobb och då blir det ännu tystare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0