Fredag!

Jadå då har jag inte bloggat på ett tag. Har varit fullt upp och galet så klart.
Jobbat i Karlskoga. Skrev bland annat om en spionhärva, eller ja kanske inte en spionhärva men ändå http://www.nwt.se/karlskoga-degerfors/article1060756.ece de andra två tillhörande artiklarna är länkade. Egetnligen tycker jag det bara är så töntigt att det ska gå åt så mycket resurser bara för att lite kids och nassar tjabblar.
Gjorde många andra roliga jobb också men palla skriva, de finna i papperstidningen.
Nu lyssnar vi på Thåström, läste att han ligger etta på albumlistan. Läste också att Knivderby äntligen skrivit på och ska göra skiva som kommer snart, sjukt pepp!
Igår kväll lyssnade jag inte på så hård och häftig musik. Då var jag ute och sprang och lyssnade på nittiotalshiphop. Sjukt tungt. Sprang fett långt också. Galet skönt.
Nu ska vi snart äta något gott sen ska jag glida över till Fredrik där Nöten också kommer hänga. Tess ska ut på finkonsert.
en bild på en cool kille när han hängde i Kumla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0