Dag 2

Ja jag har nästan slutat blogga men tänkte att jag borde hinna med ytterligare ett inlägg innan jag far vidare.
Satt nyss och tittade på lyxfällan och funderar på att köpa lite nya prylar. Men för att få mer plats i fotogarderoben tänkte jag slumpa bort den här schyssta kameran på blocket.

I dag har jag annars varit duktig och fixat ordning på alla papper, fakturor och annat viktigt som borde sitta i samma pärm. Nu sitter allt i samma pärm, gud så duktig jag är. Dessutom har jag varit på ett segt jobbmöte, men givande, bokade in några jobb jag ska göra inom en snar framtid.
Nu ska jag hasta iväg och hämta Fredrik, vi ska till universitetet. Där ska vi sända lite ball studentradio.
Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0