Varma mackor

Det jag egentligen vill skriva i dag är att jag köpte chips med smak VARMA MACKOR! tänk att det ens finns. Kunde inte låta bli att köpa.
Men för att det här inte ska bli en matblogg tänkte jag berätta att bilderna bilderna blev bättre i dag. Har gjort gubbe som pekar argt i trädgården kompletterat med argt gestikulerande gubbe i vardagsrummet med papper framför sig. Inget nytt under solen men ibland måste man köra på säkra kort. Har också  gjort kvinna i växthus med plantor och hund samt ung tjej blickar ut från balkongen.
Klämde förresten en enkät på morgonen som gick så galet enkelt. Alla vi fråga svarade, ingen tackade nej och sprang iväg. Tänk om jobbet alltid var så enkelt.
Presenterade också en rolig idé för näringsliv som jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Smakade det toast då?

2012-04-26 @ 15:24:34
URL: http://scuq.se/wordpress
Postat av: Alex

Det smakade typ baconchips, eller ltie åt det hållet i alla fall.

2012-04-26 @ 20:07:53
URL: http://utanfilmikameran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0