snart slut på helgen

I helgen har jag och Tess lyxat runt i naturen som vanligt. Fett mysigt, snart ska jag tillbaka till Skövde och roliga jobbet, det känns bull. Jag är alldeles för kär för att veckopendla.
På mitt roliga jobb är jag i stort sett varje dag och gör jobb på kulturhuset. En dag var det tre pajsare (var av en i rullstol) som skulle till london och vara med i dansuppvisning, tyvärr var vi inte i london och de hade ingen rekvisita med sig. Därför gjorde jag fuskisen tegelvägg i skugga med hård handblixt. Turligt nog klarade killarna av både att se hårda och laddade ut och att gestalta känslan av sin föreställning utan några särskilda direktvi från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0