Short and sweet

Ibland är det stressigt men i dag var det ganska lungt. tre jobb på varandra som all blev väldigt "short and sweet".

Först fick en liten tjej ett fotopris, eller egentligen var det en hel hög men eftersom det var försenat så blev det att jag sprang fram när första pristagaren kom upp på scen, sköt en ruta och sprang vidare till en handbollsavslutning.


På handbollsavslutningen i skövde fick kidsen kasta boll och få hastigheten uppmätt. På just den här bilden lurar reporter-Daniel i bakgrunden så den blir det ingen tidning av men jag tyckte det va lite roligt.

Sedan for vi förbi Babben som drog vitsar om att hon var tjock men glad. Publiken älskade henne och skrattade redan innan hon han dra skämten nästan. Babben stod mest och hängde som en kråka det får den här bilden illustrera.

Apropå mitt förra inlägg. Det är tydligen fler än jag som uppskattade snacket för två för mig okända bloggar valde att kommentera. Den ena bloggaren var ett träningsfreak som var med i en bloggtävling och det andra var en högstadietjej som skrev att hon gillade min blogg skarpt och bjöd in mig till en frågestund på hennes blogg. Samtidigt undrar jag lite hur de hittat min blogg. Med tanke på att jag i snitt har kanske en halv till en läsare om dagen (som dessutom oftast är min underbara flickvän) så är det lite roligt att folk hittat hit ändå.
I morgon kommer förresten Tess hit. Vi har bokat bord på Glädje, det lär va ett bra ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0