Oflyt

Jag är inne i ett oflyt. Saker vill inte funka. Min mössa åkte tåg till Göteborg - utan mig. Skärpan vill inte lägga sig där jag vill ha den. Jag är halv så just nu känns det som att jag bara är hälften så bra. Min andra hälft är alldeles för långt bort.
En sak som inte gick så bra idag var när Per och jag skulle ta en intervju med SAIKs nya tränare. Det gick inte så bra, vi ägnade nästan en timma med att åka bil mellan olika fotbollsplaner. Till slut hittade vi honom, på den plan vi åkte till allra först men blev iväglurade ifrån.

Igår tittade jag förbi en snabbis på en handbollsmatch. Ville inte göra en klassisk hopp-handbollsbild.


Var också förbi en sväng när hemvärnet repade. Valde först en dragbild på hela orkestern när de spelade men ändrade mig och tyckte den här var lite roligare att dra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0