Ledig måndag

Hade egentligen tänkt skriva en lista om vad jag tycker är svårast med jobbet som fotograf men spar det till i kväll.
I dag är jag nämligen ledig efter sjudagarsjobb och det behövs känner jag. Helt trött i huvudet. Hade tänkt göra lite research inför en grej men orkar inte, det blir en vilodag.
Än så länge har jag i princip hunnit vakna, skypa med Tess och titta på svtplay, och äta massa med yoghurt och mackor såklart, min favoritmat.
Känns jobbigt att Tess har åkt hem igen, får sån fruktansvärd hemlängtan då. Men det var väldigt trevligt när hon var här, vi gick på restaurang och myste.
Nyss tittade jag på "At night I fly" på svtplay. se den. Så sjukt stark film.
nu tror jag att jag ska ta en springtur, duscha  och ta en macka kanske. Sen ska jag nog gå upp på stan och fika. Med mig själv då, har inte hunnit lära känna någon utanför jobbet här i Skövde. Men tänkte nog sitta och dricka kaffe någonstans och läsa. Ska nog läsa en bok, känns som det var längesedan jag läste en bok. Senaste var för tre veckor sedan då jag läste en bok av Håkan Nesser som jag redan glömt vad den heter men den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0